Já tohle zažil u starého motoru TDI ve starém Passatu, kde nikdo dlouho neměnil olej a já tam nalil nový olej 15w-40 na propláchnutí a vyčištění motoru, aby ty šlemy a bordel zmizely..Stalo se přesně tohle.....tak jsem poté byl nucen naíit řidší olej a motor po pár vysazeních se srovnal a jezdí dodnes...Tomas.cz píše:Změřit tlak motorového oleje, patrně bude vysoký a hydraulická zdihátka se roztáhnou, tím pádem dojde k vyvěšení ventilů a ztrátě komprese.
Octa TDI ALH, náhla ztráta výkonu a kouř z vyfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
já mám v podstatě stejný problém, měnil jsem předtím turbo, těsněn pod hlavou a olejové čerpadlo. Tlak jsem poté měřil a maximum při studeném motoru bylo cca 5bar, na volnoběh cca 3,5, když se to ohřálo tak na volnoběh 2,6Bar. Jaká je tedy ta horní hranice?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
já si jsem jistej, že tlakem to není, protože mi to dělá do 2tis otáček a hlavně to začne při požadavku na výkon ihned než se motor roztočí, vyčistil jsem sací koš, dal novej filtr s termoventilem, zkontrolovat průchodnost hadic. Vidím to na čerpadlo
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
A měřil jsi ho v otáčkách, ale asi to nebude tvůj případ jak vidím.misa.89 píše:já mám v podstatě stejný problém, měnil jsem předtím turbo, těsněn pod hlavou a olejové čerpadlo. Tlak jsem poté měřil a maximum při studeném motoru bylo cca 5bar, na volnoběh cca 3,5, když se to ohřálo tak na volnoběh 2,6Bar. Jaká je tedy ta horní hranice?
Pokud Ti to dělá okamžitě při požadavku na výkon /stlačení plynového pedálu/, tak bych překontroloval i "potenciometr" plynového pedálu. V bloku měřených hodnot č.2 se ukazuje jeho stlačení od 0-100% / i když neběží motor/. Hodnota by se měla měnit plynule dle tempa ovládání pedálu. Hlavně by při stláčení pedálu neměla hodnota nějak prudce klesnout. Pokud by tomu tak bylo, tak ŘJ motoru dá okamžitě menší požadavek na množství vstřikovaného paliva a motor začnne "vynechávat". Čerpadlem to nebude.misa.89 píše:já si jsem jistej, že tlakem to není, protože mi to dělá do 2tis otáček a hlavně to začne při požadavku na výkon ihned než se motor roztočí, vyčistil jsem sací koš, dal novej filtr s termoventilem, zkontrolovat průchodnost hadic. Vidím to na čerpadlo
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip