Intercoller a rada ! ! !

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tupino píše:
už tě mám :) sem se divil odkud vítr vane (noteeth) (noteeth) chlape chlape, asi tě dám na výplatní pásku (LOL)
Mno, to nevim, jestli mas tolik ... to bude drahy chlape, moc drahy (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A co takhel přivést na IC hadici od klimy a chladit ho studeným vzduchem z klimy? (LOL) (LOL) (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

váha píše:A co takhel přivést na IC hadici od klimy a chladit ho studeným vzduchem z klimy? (LOL) (LOL) (LOL)
no ted jeste otazka, jestli by ti ta klima nesezrala víc výkonu nez by přidalo chlazení.....
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

scream píše:
váha píše:A co takhel přivést na IC hadici od klimy a chladit ho studeným vzduchem z klimy? (LOL) (LOL) (LOL)
no ted jeste otazka, jestli by ti ta klima nesezrala víc výkonu nez by přidalo chlazení.....
no to je teda prekérka hele,asi nezbyde nic jiného než to zkusit (LOL)
(rofl) (rofl) (rofl)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

scream píše:
váha píše:A co takhel přivést na IC hadici od klimy a chladit ho studeným vzduchem z klimy? (LOL) (LOL) (LOL)
no ted jeste otazka, jestli by ti ta klima nesezrala víc výkonu nez by přidalo chlazení.....
To by na 100% vzala, jink by to přeci bylo perpetum mobile ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Marcos píše:honzamares: Vodni IC maji peugeoty 605 a citroeny xm, oba vozy jen s motorizaci 2.5td. Pak to jeste maji Toy Celicy, ale nevim, ktere typy. A z tech dostupnych je to asi vse. Ti francouzi berou vodu na chlazeni normalne z obehu motoru, jen maji svuj chladic vody navic. Pokud se udela samostatny vodni okruh, tak to muze byt ok.

Taky Mercedes Céčko 270CDI nebo 290CDI, nepamatuju si to přesně, od AMG.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Kornout píše:
scream píše:
váha píše:A co takhel přivést na IC hadici od klimy a chladit ho studeným vzduchem z klimy? (LOL) (LOL) (LOL)
no ted jeste otazka, jestli by ti ta klima nesezrala víc výkonu nez by přidalo chlazení.....
To by na 100% vzala, jink by to přeci bylo perpetum mobile ;)
A TDI neni perpetum mobile? (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Kornout: Mas pravdu, ty Mercedesy od AMG to maji taky. A treba take Omega Lotus a jiste i spoustu dalsich aut. Jmenoval jsem hlavne ty peugeoty a citroeny. Jsou to dostupne auta, spousty dilu je na ne lehce sehnatelnych, a tak kdyby to "honzamares" chtel implantovat na svuj vuz, nemel by byt problem.
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Perpetum mobile

Příspěvek od honzamares »

:?
Kornout píše: To by na 100% vzala, jink by to přeci bylo perpetum mobile ;)
V tomto případě se nejedná o perpetum mobile (LOL) protože chladicí výkon není přímým zdrojem energie pro výstupní výkonu.

klimatizace 5kw ještě neznamená že ochlazení vzuchu o 10oC na vstupu po lepším spálení nemůže přidat 10kw. Nebo naopak dokonce větší schlazení by mohlo výkon ubrat...

o perpetum by se jednalo pokud bych těch 5kw tepelné NEenergie převáděl opět na energii např tepelným čerpadlem či podobnou šíleností.

Ach ta fyzika (rofl)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

jj, je to tak, máš pravdu, nicméně vzduchem z klimošky by to efektivní nebylo, určitě by ztráty byly větší jak přidanej výkon ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“