Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Bydliště: Břeclav - Praha

Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)

Příspěvek od SpeedyXxX »

Zdravím, měl bych dotaz. Chci vyměnit turbo, klidně dám to co tam má být a nebo co tam můžu dát za jiné turbo a jaké je potřeba úpravy? Nejde mi o víken,ale jde mi o to aby turbo makalo jak má. Tedka jsem vyměnil jen trysky za nové(měli najeto 200tis. km) a dal jsem tam Sprint520. Ale turbo asi po 200tis. Km už nedává co má. Děkuji za radu.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no, jestli máš AGR motor s obtokovým turbem, výměna za jakékoli jiné a lepší turbo je náročnější a dražší, není to jen samotné turbo, ale mnoho věcí kolem(výfuk, sání, odtok, apod.)...pokud ti nejde o výkon, vyměn za to samé co nyní máš a ušetříš si spoustu starostí...
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Bydliště: Břeclav - Praha

Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)

Příspěvek od SpeedyXxX »

O výkon mi nejde a proto se ptám co je lepší a nechci do toho cpát plno peněz.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pokial do toho nechcet pchat peniaze tak kasli nato. Pokial tomu turbu nic nieje tak to neries. Prestavba na VNT je dost pracna a ked tak uz by som tam hodil aspon GT1749VA nech to ma efekt.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDI tech píše:Pokial do toho nechcet pchat peniaze tak kasli nato. Pokial tomu turbu nic nieje tak to neries. Prestavba na VNT je dost pracna a ked tak uz by som tam hodil aspon GT1749VA nech to ma efekt.



Přesně :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
alik.195
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2008, 08:37
Bydliště: jesenicko

Příspěvek od alik.195 »

Mohl by někdo napsat (zhruba) na kolik by vyšlo předělání AGR na větší turbo a věci s tím spojené? :?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)

Příspěvek od Slavkov »

SpeedyXxX píše:Ale turbo asi po 200tis. Km už nedává co má.
... a na to jsi přišel jak? Máš to někde nalogované? Váha dobrá, svody vyčištěné? Kat dobře průchozí atd.?

Já mám také AGR a 265tkm a naprosto v pohodě :D

Předpokládám, že máš rv. cca 99, takže než to pracně a nákladně předělávat na VGT, to to raději prodat a kooupit jiné mladší s VGT... pokud to teda není srdcovka... nebo to nechat být, najít skutečný problém a jezdit (noteeth) Samozřejmě pokud by jsi měl přístup k dílům skoro zadara, tak je to jiná kapitola...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

I pri tech kilometrech funguji turba vpohode. pokud nebere olej a regulator funguje nevidim duvod proc by nemelo pracovat dobre. Dokonce mam za to ze ty turba snasej vic nez VNT, tim nemyslim pracovni tlak ale teploty atd.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

TDIfun píše:I pri tech kilometrech funguji turba vpohode. pokud nebere olej a regulator funguje nevidim duvod proc by nemelo pracovat dobre. Dokonce mam za to ze ty turba snasej vic nez VNT, tim nemyslim pracovni tlak ale teploty atd.
jj, předtím na Ventu jsem měl cca 350tkm a turbo (také obtok) samozřejmě bezproblémové původní :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Dotaz na výměnu TURBA u Bory 1,9 Tdi 66kw(AGR)

Příspěvek od Tomas.cz »

SpeedyXxX píše:O výkon mi nejde a proto se ptám co je lepší a nechci do toho cpát plno peněz.
Tak jestli ti nejde o zvýšení výkonu tak přestavbu neřeš.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Měl sem na AGRu 300tkm, z toho 200tkm s čipem. Taky bych hledal chybu nejdřív jinde než v turbu.
Oct asv 2000, DieselPower
eddie05
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 11:17

Příspěvek od eddie05 »

jj ja mam octu 66kw AGR r.v.2000 najazdene 346 tis +chip a turbo ide jak hodinky zatial :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

často odchází N75, tu bych zkušebně vyčistil. co říká VAG?
a předělávka na vgt není zas tak pracné, pokud jsou veškeré potřebné drobnosty, je to otázka do 2hodin.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
4MOTION
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2009, 21:37

Příspěvek od 4MOTION »

Ties mam AGR +chip vstreky 874 katalizator off, agr off a motor motor ide perfektne turbo mi pekne svisti ties som ponislal o turbe z 81kw lebo neni tolko roboti s prerabkou akurat treba prevarit prirubu na vifuku a prehodit banku (podlak za tlak) nastavit hu malo by to fakcit co vi na to? Alebo to neni as take jednoduche? Chcem sa vas opitat aki je tam vlastne rozdiel medzi AGR a ALH turbom? Okrem optickeho vzladu?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

4MOTION píše:Chcem sa vas opitat aki je tam vlastne rozdiel medzi AGR a ALH turbom? Okrem optickeho vzladu?
AGR, 1Z,... mají obtok
ÄLH... už je VGT :D
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“