čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

Já určitě né :-D
Ale jen aby to skousla elektronika
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Asi skousne ked chalani vravie ze s tym problem neni ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

je tu tolko odbornikov a ty si nevies vybrat???chip ti dost pomoze...a este spotreba klesne...len sa prosim ta nedaj oklamat dakym garazovym odbornikom...a ked sa nevyznas tak napis co si vybral a mi ti to schvalime... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Mam tu jednu testovaci O2 77 DPF. chtel ostrej chip, nedal si rict ze to neni dobree . Tak uvidime jak dlouho bude fungovat DPF.. :o v serii 125koni :? :? :roll:Obrázek
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

Děkuji úž se rozhlížím.Problém je že pokud je někdo"prověřenej" je většinou dost z ruky.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho? ;)
Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.

Nicmene tady je muj graf z upravy od DP:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

fabiátor píše:
Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho? ;)
Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.

Nicmene tady je muj graf z upravy od DP:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg
Na logu ty vlny musí vypadat zajímavě.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
tifone
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 říj 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Lučany nad Nisou

Příspěvek od tifone »

Takže otázka zní:
Propálit nebo ne? :?
Osobně si myslím že propálení by hodně ovlivňovalo elektroniku a způsobilo velké problémy.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“