
Ale jen aby to skousla elektronika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho?
Na logu ty vlny musí vypadat zajímavě.fabiátor píše:Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho?
Nicmene tady je muj graf z upravy od DP:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg