Spravne odladene napr. 30k naviac menej opotrebuvavaju motor ako nespravne odladene 5k naviac. Pri kvalitnom chiptuningu sa snazis max. zefektivnit cely proces spalovania, cim sa minimalizuju tepelne straty a obmedzi sa dymivost. Vsetko z mierou. Pekne vyladeny priebeh krutaku a vykonu vyrazne prospeje zivotnosti spojky a prevodoveho ustrojenstva. Ludia co svojmu remeslu rozumeju to vedia. Pozor na rozne neprofesionalne upravy typu poriadne to nafukneme a nalejeme nafty od spodku nech to ma na zakaznika psychoefekt. Vtedy dostava cely motor a prevodovka riadne na pysky a o tom sadzomete ani nehovorimPája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
chip na Kladně
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co tim chceš jako říct dop.delefabiátor píše:To jsou mi veci. A tys uz nejakej takovej motor po 300tkm rozhodil ?Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
Oct asv 2000, DieselPower
Hoši nehádejte se. Toto téma je jen o tom jak umí na Kladně upravit soft. Já ze své zkušenosti nedám na DP dopustit. To auto je závodní, jelo celou sezónu mistráku a bez jediného zaváhání. Proti panu Bulisovi nic nemám. Naopak. Když mi nahrával jeho soft tak jsme se dohodli k oboustranné spokojenosti. Nicméně musím konstatovat, že DP jsou někde úplně jinde.
Chci tim doprdele rict: Kolik takovych motoru s cipem od GX jsi rozebral po 300tkm, ze z toho delas zavery jako kdybys kazdej den ladil motory v AMG ? A jak to souvisi s upravci o kterych je tu rec ?Pája 19 píše:Co tim chceš jako říct dop.delefabiátor píše:To jsou mi veci. A tys uz nejakej takovej motor po 300tkm rozhodil ?Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.? Nejsem sice mistr světa a okolí jako ty, ale AGR s čipem od GXu po 300tkm sem na ponku měl a nevypadal jako čerstvě zajetej motor.
Souvisí to s tim, páč sem chtěl jen podotknout, že málokterej ladič softů si po létech rozebere motor, aby se podíval, jakej vliv má jeho soft na dlouhodobou životnost motoru. Většinou jen naleje soft, dá půl roku záruku a hotovo. Jen mě trochu sere, když se mnou někdo mluví jak s nějakym teoretikem, co opakuje historky, který slyšel v hospodě od kdoví koho.
Oct asv 2000, DieselPower
Chlape neblazni. Co bys chtel za ty penize ? Snad dozivotni zaruku a peci o tvuj motor zdarma, aby squele Shell ? Mimochodem byla tu rec o Dieselpoweru a Dieseltechniku. Radis je taky mezi ty firmy o kterych pises ? A na zaklade ceho ?Pája 19 píše:Souvisí to s tim, páč sem chtěl jen podotknout, že málokterej ladič softů si po létech rozebere motor, aby se podíval, jakej vliv má jeho soft na dlouhodobou životnost motoru. Většinou jen naleje soft, dá půl roku záruku a hotovo. Jen mě trochu sere, když se mnou někdo mluví jak s nějakym teoretikem, co opakuje historky, který slyšel v hospodě od kdoví koho.
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
DT má koupený a odbrždený softy z nemecka, já jsem s čipem od něj spokojenej, domluvili jsem se co chci a co je reálný a až dám silnější spojku tak mi tam naleje jinej soft. Když chcete nějakej brtál tak se s nim dá domluvit, kamarádovi do 74kw nalil udajně 110 kw ale nemá brzdu i když dává záruku na to že to tam je.