chip na Kladně

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
Spravne odladene napr. 30k naviac menej opotrebuvavaju motor ako nespravne odladene 5k naviac. Pri kvalitnom chiptuningu sa snazis max. zefektivnit cely proces spalovania, cim sa minimalizuju tepelne straty a obmedzi sa dymivost. Vsetko z mierou. Pekne vyladeny priebeh krutaku a vykonu vyrazne prospeje zivotnosti spojky a prevodoveho ustrojenstva. Ludia co svojmu remeslu rozumeju to vedia. Pozor na rozne neprofesionalne upravy typu poriadne to nafukneme a nalejeme nafty od spodku nech to ma na zakaznika psychoefekt. Vtedy dostava cely motor a prevodovka riadne na pysky a o tom sadzomete ani nehovorim (crazy)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

fabiátor píše:
Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
To jsou mi veci. A tys uz nejakej takovej motor po 300tkm rozhodil ?
Co tim chceš jako říct dop.dele :x ? Nejsem sice mistr světa a okolí jako ty, ale AGR s čipem od GXu po 300tkm sem na ponku měl a nevypadal jako čerstvě zajetej motor.
Oct asv 2000, DieselPower
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Hoši nehádejte se. Toto téma je jen o tom jak umí na Kladně upravit soft. Já ze své zkušenosti nedám na DP dopustit. To auto je závodní, jelo celou sezónu mistráku a bez jediného zaváhání. Proti panu Bulisovi nic nemám. Naopak. Když mi nahrával jeho soft tak jsme se dohodli k oboustranné spokojenosti. Nicméně musím konstatovat, že DP jsou někde úplně jinde.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Pája 19 píše:
fabiátor píše:
Pája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
To jsou mi veci. A tys uz nejakej takovej motor po 300tkm rozhodil ?
Co tim chceš jako říct dop.dele :x ? Nejsem sice mistr světa a okolí jako ty, ale AGR s čipem od GXu po 300tkm sem na ponku měl a nevypadal jako čerstvě zajetej motor.
Chci tim doprdele rict: Kolik takovych motoru s cipem od GX jsi rozebral po 300tkm, ze z toho delas zavery jako kdybys kazdej den ladil motory v AMG ? A jak to souvisi s upravci o kterych je tu rec ?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Souvisí to s tim, páč sem chtěl jen podotknout, že málokterej ladič softů si po létech rozebere motor, aby se podíval, jakej vliv má jeho soft na dlouhodobou životnost motoru. Většinou jen naleje soft, dá půl roku záruku a hotovo. Jen mě trochu sere, když se mnou někdo mluví jak s nějakym teoretikem, co opakuje historky, který slyšel v hospodě od kdoví koho.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Pája 19 píše:Souvisí to s tim, páč sem chtěl jen podotknout, že málokterej ladič softů si po létech rozebere motor, aby se podíval, jakej vliv má jeho soft na dlouhodobou životnost motoru. Většinou jen naleje soft, dá půl roku záruku a hotovo. Jen mě trochu sere, když se mnou někdo mluví jak s nějakym teoretikem, co opakuje historky, který slyšel v hospodě od kdoví koho.
Chlape neblazni. Co bys chtel za ty penize ? Snad dozivotni zaruku a peci o tvuj motor zdarma, aby squele Shell ? Mimochodem byla tu rec o Dieselpoweru a Dieseltechniku. Radis je taky mezi ty firmy o kterych pises ? A na zaklade ceho ?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nemám vůbec potuchy, jaký knowhow maj firmy, co v ČR dělaj chiptuning. Jen konstatuju fakta, který sem na vlastní bulvy viděl. Kdyby někdo rozhodil motor s chipem od DP po 300tkm a zjistilo se, že opotřebení je v normě, budu jedině rád.
Oct asv 2000, DieselPower
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zapamataj si, motor nici sofer! Nie chip.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

TDI tech píše:Zapamataj si, motor nici sofer! Nie chip.
Ták. A taky není 300000km jako 300000km. Počet ujetých km je údaj ze kterého nelze moc vycházet.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
race tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 28 čer 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od race tdi »

mam tez cip od pana bulise z DT a sem zatim spokojen ,ale az bude jaro tak se chystam testnout to na brzde jen tak ze zajimavosti kolik poniku to tam dava :-D :D
Seat Ibiza PD 6ti kvalt,KN filter,výfuk 60mm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

přesně, nejhorší opotřebení dělá blbej řidič!
nevim cos jsi čekal u motoru po 300tkm, že bude novej? hraje tam moc faktorů...
ale to je (offtopic)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
drozd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 28 led 2008, 18:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od drozd »

Už to tam mam a jede to jak splašený.Motor ASZ 96kw,nyní 118kw.

to race tdi:až to necháš změřit,dej vědět,jsem zvědav,jestli ty udávaný hodnoty budou sedět.Díky
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

drozd: Takže to nakonec dělal kdo?Diesel technik?
drozd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 28 led 2008, 18:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od drozd »

Jojo Diesel technik.Jak jsem psal,měl jsem to přes známého a bylo to se slevičkou.
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

DT má koupený a odbrždený softy z nemecka, já jsem s čipem od něj spokojenej, domluvili jsem se co chci a co je reálný a až dám silnější spojku tak mi tam naleje jinej soft. Když chcete nějakej brtál tak se s nim dá domluvit, kamarádovi do 74kw nalil udajně 110 kw ale nemá brzdu i když dává záruku na to že to tam je.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“