Spravne odladene napr. 30k naviac menej opotrebuvavaju motor ako nespravne odladene 5k naviac. Pri kvalitnom chiptuningu sa snazis max. zefektivnit cely proces spalovania, cim sa minimalizuju tepelne straty a obmedzi sa dymivost. Vsetko z mierou. Pekne vyladeny priebeh krutaku a vykonu vyrazne prospeje zivotnosti spojky a prevodoveho ustrojenstva. Ludia co svojmu remeslu rozumeju to vedia. Pozor na rozne neprofesionalne upravy typu poriadne to nafukneme a nalejeme nafty od spodku nech to ma na zakaznika psychoefekt. Vtedy dostava cely motor a prevodovka riadne na pysky a o tom sadzomete ani nehovorimPája 19 píše:Správnej postřeh je takovej, že když ten motor po 300 tisících rozhodíš a vidíš, jak na tom střeva sou. Výkon a krouťák je sice až na prvnim místě, ale jde taky trochu o životnost.
