ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C°
vodní intercooler
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ROZDIEL v 11 a 10mm hlavnom piestiku erpadla je hlavne kvoli emisiám v USA. Teplota nafty je veľmi doležitá na presné davkovanie nafty vzhladom na zvačšujúcu sa vizkozitu s klesajúcou teplotou.mvolesko píše:ma to smysl , navic chladic paliva maji i klasicke TDI v americe seriove a to protoze misto pistku 10mm maji 11mm , tim se nafta v cerpadle vic zahriva
ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C°
Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.
Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.
...to be or not to be... - faster
Ještě k tomu chlazení vodou, mám doma někde takovej malej chladič a čerpadlo, je to z Passatu B5,5 tuším že to tam bylo na chlazení paliva přes výměník voda-nafta. To jen takovej tip pro ty, co to budou zkoušet, mrknu jestli nenajdu nějaké obrázky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Do sériovky ne, jsme u zvyšování výkonu a Mvole má cca 200PS.skodik píše:zeptám se jinak ,má smysl montovat ten chladič paliva do mého vozu? 1.9tdi (1Z) je to znatelný ,nebo nutná součást na cestě za vyšším výkonem?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
účinnost 115% jo ?Stingray píše:ROZDIEL v 11 a 10mm hlavnom piestiku erpadla je hlavne kvoli emisiám v USA. Teplota nafty je veľmi doležitá na presné davkovanie nafty vzhladom na zvačšujúcu sa vizkozitu s klesajúcou teplotou.mvolesko píše:ma to smysl , navic chladic paliva maji i klasicke TDI v americe seriove a to protoze misto pistku 10mm maji 11mm , tim se nafta v cerpadle vic zahriva
ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C°
Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.
Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Promiň že rejpu ale co je 100% ? Klasiký vodní ?Stingray píše:
Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.
Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.
Pokud si to neplác jen tak, ale něco o tom víš, tak jak vychází velikej ten vodní chladič (voda-> vzduch). Já nejsem žádnej odborník, tak se upřímě ptám. Podle mě když mám odvézt stejný chladící výkon do stejného prostředí tak ten chladič musí být zhruba stejně velký (možná malinko menší - vody je tam míň)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

