DOBRÉ ŽHAVIČKY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Ja ked som kupoval BERU mal som to na nabijačke,čož nema toľko Amper teda len 6A tak jej to trvalo 10sek.Ale na baterke musi byť ako chalani pišu do 4-5sek červena minimalne špička
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Nevím přesně, ale ze začátku mají odběr až 20A a pak to klesá na 15A, takže nabíječku bych tím příliš netrápil pokud tam není aspoň 30A pojistka. (noteeth)
Passat 4motion AVF
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

majkl1 píše:Nevím přesně, ale ze začátku mají odběr až 20A a pak to klesá na 15A, takže nabíječku bych tím příliš netrápil pokud tam není aspoň 30A pojistka. (noteeth)
Ved hned bol odber,prefrčela ručička na druhu stranu za sekundu.Ale nemal som to na čom odskušať,sa mi nechcelo napajať draty od baterky.Som to hodil na nabijačku,či aspon tie nove žhavia,lebo v tejto dobe aj nove veci nejdu ;)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... na testování "v poli" čapnu žhavku na baterku pomocí startovacích kabelů... a nic nevyrábím :)
GIV Variant TDi ???kW
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Když jsem auto v popisu asi před pěti lety koupil, byly také tři žhavičky K.O.
Koupil jsem sadu doporučovanou výrobcem/BERU/ a před zamontováním všechny čtyři na baterce odzkoušel/běžná nabíječka není schopna "pustit" takový proud jako baterka/. Po zapojení každá odebírala 25A a proud po pěti sec. klesl postupně až na 15A. V tom okamžiku už byly svíčky na konci rozpáleny až do tmavožluta.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

OťasTDi píše:
petrce63 píše:Pro měřící přístroj OHM metr je to takřka skrat.Na baterku bych to nepřikládal protože pokud by byla v pořádku tak tě popálí nebo se zničí.To pokud je na nižší napětí než má baterie.
Jestli se nic neděje tak je totálně pryč.
Kup novou.
Ahoj
proč by se měly zničit?vžyť před strtem na ně jde taky napětí z baterky,ne?
u novejsich aut jsou 6V, takze tam nejde napeti z baterky. Me naky chytrak, uz ani nevim jak jse jmenoval tady na foru prodal do meho auta prave 6v, ja si toho nevsiml a okamzite vsechny ko, ale to jsem zjistil az pristi zimu....
Passat 2002 TDI96KW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Není nad to zkoušet to na baterii, měření na odpor je spíš orientační, stalo se mi, že žhavička žhavila obráceně, ne od špičky, ale od závitu a později než ostatní a měřením jsem to nepoznal..Není nad vlastní oko... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

T4

Příspěvek od Sráč »

v hokně jich máme několik t4 a žádná nechce mooc dobře startovat když mrzne....
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

Fox-CZ píše:
OťasTDi píše:
petrce63 píše:Pro měřící přístroj OHM metr je to takřka skrat.Na baterku bych to nepřikládal protože pokud by byla v pořádku tak tě popálí nebo se zničí.To pokud je na nižší napětí než má baterie.
Jestli se nic neděje tak je totálně pryč.
Kup novou.
Ahoj
proč by se měly zničit?vžyť před strtem na ně jde taky napětí z baterky,ne?
u novejsich aut jsou 6V, takze tam nejde napeti z baterky. Me naky chytrak, uz ani nevim jak jse jmenoval tady na foru prodal do meho auta prave 6v, ja si toho nevsiml a okamzite vsechny ko, ale to jsem zjistil az pristi zimu....
Můžu mít tedy dotaz, zda u OI 96kw ASZ jsou opravdu 12V a ne ty 5-6V abych neudělal nějakou podobnou pí*ovinu :) díkes
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Buď v klidu... od baterky je tam "pásková" pojistka (80A?), vodič, relé, vodič a pak už to jde těma fajfkama na žhavky :)
GIV Variant TDi ???kW
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

jsou tam na 12V
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... na 11V 8)... ať je v tom hockey (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

Slavkov píše:... na 11V 8)... ať je v tom hockey (noteeth)
ale kdyz v ksefte rekne z chce na 12V tak mu urcite neo vberou :D
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3698
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Slavkov píše:... na testování "v poli" čapnu žhavku na baterku pomocí startovacích kabelů... a nic nevyrábím :)
Nebo dvaadvacítka klíč a už se blejská (crazy)
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“