Bageta píše:No to je rada nad zlato ,budu dávat jiný,ale musim si na ně 3 neděle počkat,tak se ptám jestli to je možný,že je to takovej tvrdej zvuk motoru.
.. . pak sem určitě napiš jak to dopadlo abych věděl jestli je to v těch vstřikách
Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc
Rada81 píše:Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc
Rada81 píše:Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc
Ještě dotaz kolik jsi měl najeto při výměně a jaký máš kod motoru?
Rada81 píše:Neee, race to nejsou . Kód motoru je AHF a najeto 170tis. Jsou tam Bosche 764. Užívám si tu změnu s každým šlápnutím na plyn, jde to fest poznat.
Hoši, já měl ASV a taky bylo dost hlučné proti starším. Vyměnil jsem i trysky za sprionty 764 od Reeshi, hlavně kvůli té hlučnosti, a vůbec to nepomihlo, jen to mělo pár koníků navrch. Strýc má Toledo ASV a měl staré před ním, a tyky není s hlučností spokojený
čus mám taky 81kw oct. 180tis. km a připadámi to taky jako traktor i když je předvstřik seřízenej. a první studený nahození motru je taky takový houpavý. kolik by vyšli nové vstřiky a je vůbec někdo kdo by mi to udělal v Praze
Bageta píše:No to je rada nad zlato ,budu dávat jiný,ale musim si na ně 3 neděle počkat,tak se ptám jestli to je možný,že je to takovej tvrdej zvuk motoru.
.. . pak sem určitě napiš jak to dopadlo abych věděl jestli je to v těch vstřikách
urcite, ale zas si rikam, ze ty moje nejsou tak popraveny jak jsem si myslel vazne uz nevim
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Rada81 píše:Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc
a cos tam dal za trysky ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Mara123 píše:No počítal jsem to kolem 7mi tisíc za ty 764 . . otázka je jestli to fakt pomůže nebo je holt ASV tak hlučnej
mi nerikej, ze ta hlucnost bude tak vyrazna jen proto, ze tam jsou jiny pisty, jako ja nevim, ale rek bych, ze je problem jinde. treba ja na ibize nemam ani ty tlumici filcovy vlozky napr pod haupnu a nevim kam to jeste rvou, takze kolem motoru jsou jen plechy dovedes si predstavit co to je za mazec kdyz to rano nastartuju, vejfuk mam jen trubku bez katu, takze jsem asi slyset az za humny
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation