možná to tak maj aby když se to za chvíli posere to dalo méně práce vyměnit
Zvuk po výměně spojky za 1-hmotu a převodovky...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na Pjetovím Leonu II BXE taky takle rachtá převodovka na jednohmotě.Slavkov píše:Hmm, má někdo zkušenost s těma "novejma" převodovkama (JDH) na jednohmotě... mám pocit, že někdo říkal, že jsou hlučnější... ale toto
Kody převodovek neznám , s čeho je ta tvoja.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Když jsem měl ještě AGR O1, měl jsem horší dvouhmotu, tady bylo známé, že motor v nějakých režimech začne třepat ( šotek v sw ).
Tak tam šla jednohmota setrvák, nová sada Sachs a ta samá převodovka a hle, skříň byla hned slyšet.
Sehnal jsem od Bóďi jinou skříň a bylo po problému, na jednohmotě tichá, patrně byť horší dvouhmota utlumila kmity natolik, že se převodovka ještě neozývala.
Podle mě máš následující možnosti:
- Vyndat převodovku, někým kdo tomu rozumí nechat rozberat a podívat se na ložiska na předloze.
- Nasadit dvouhmotu a modlit se, že to stichne.
- Jinou skříň
Osobně bych volil zatím variantu 1.
Konstrukcí předovky si nemyslím, dával jsem jednohmoty na mladší 5q skříně a bez hluku.
Tak tam šla jednohmota setrvák, nová sada Sachs a ta samá převodovka a hle, skříň byla hned slyšet.
Sehnal jsem od Bóďi jinou skříň a bylo po problému, na jednohmotě tichá, patrně byť horší dvouhmota utlumila kmity natolik, že se převodovka ještě neozývala.
Podle mě máš následující možnosti:
- Vyndat převodovku, někým kdo tomu rozumí nechat rozberat a podívat se na ložiska na předloze.
- Nasadit dvouhmotu a modlit se, že to stichne.
- Jinou skříň
Osobně bych volil zatím variantu 1.
Konstrukcí předovky si nemyslím, dával jsem jednohmoty na mladší 5q skříně a bez hluku.
... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klidburek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...
GIV Variant TDi ???kW
Slavkov píše:... mě to rachtá při puštěné spojce, když jí vymáčknu, tak je klidburek píše:me na aute v podpisu pri zmacknuti spojky taky cosi v motoru rachta... neni to tak hrozny a dela to jen za studena .. predpokladam ze to je taky prevodovka mam jednohmotu
Protože zastavíš převodovku![]()
Teď, když nad tím přemýšlím, můžete někdo mrknout do ETKY.... zda na O1 TOUR-u je kombinace AXR + jednohmota + JDH? Díky...
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
senioring1 píše:Never ničomu !
Keď so vymenil dvojhmotu za jednohmotu bol rok pokoj a potom sa začali ozývať klepavé zvuky zo spojky pri púšťaní pedálu. Po rozmontovaní som zistil , že nity ktoré spájajú prítlačný tanier zo štítom prítlačáku boli ustrihnuté a boli mäkké ako blato . Celý set bol z Poľska a zabalený v origo krabici QH .Po kúpe nového setu QH sa ukázalo , že ten poškodený bola nejaká prebalená čína .
Mne tiež trošičku rachotí prevodovka a keď stlačím spojku je ticho, ale robilo to aj keď som mal dvojhmotu. Bolo mi povedané presne to čo napísal majkl1 ale zatial som s tým nič nerobil, nie je ta tak hrozné...majkl1 píše:Tohle už jsem u auta měl. Nakonec to byla ložiska na předlohovým hřídeli.
To, že má převodovka 30t. neznamená, že je v cajku.
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Díky, to, že se na AXR montovala jednohmota jsem věděl a už to tu kluci potvrdilisubz3ro_tdi píše:Podla ETKY konkretne kombinacie motor/prevodovka nezistis, len podla VIN cisla... kazdopadne na AXR sa podla vsetkeho montovali vsetky druhy...
038105266AT -> dvojhmota LUK
038105266BC -> dvojhmota SACHS
028105269B(X) -> jednohmota
Hlavně mě zajímá, zda ve fabrice montovali jednohmotu v kombinaci s převodovkou JDH? Prostě chci vyloučit možnost, že by ty skříně JDH byly ("kostrukčně") s jednohmotou hlučné...
GIV Variant TDi ???kW