Vito 112 CDI vstřiky.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Tomas6 píše:Taky jsem řešil.Paradox je ten že to dělali v autorizáku při nějakých 570tkm a nevydrželo to ani 50tkm a znovu.To už jsem ten vstřik tahal ven já a byla tam nějaká moooc divná podložka o milimetr na vnitřním průměru větší,takže žvejklá do strany.Se divím že to vydrželo tak dlouho.A pak se to po 200tkm dělalo znovu.Zajímavé že stará 110 cdi r.v.01 je ten samý motor a tam to drží....
Koupil jsem dvě různé BO a Febi Bo přesně sedí,febi je na vnitřním průměru větší.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

fekete2 píše:
Tomas6 píše:Taky jsem řešil.Paradox je ten že to dělali v autorizáku při nějakých 570tkm a nevydrželo to ani 50tkm a znovu.To už jsem ten vstřik tahal ven já a byla tam nějaká moooc divná podložka o milimetr na vnitřním průměru větší,takže žvejklá do strany.Se divím že to vydrželo tak dlouho.A pak se to po 200tkm dělalo znovu.Zajímavé že stará 110 cdi r.v.01 je ten samý motor a tam to drží....
Koupil jsem dvě různé BO a Febi Bo přesně sedí,febi je na vnitřním průměru větší.
doporucuju Mercedes a stejne tak novy sroub
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3757
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

ja to nechal udelat v bosch servisu nakonec jeste jednou a vsechno...Tak snad vedeli co a jak.Ted uz to vito moc nenajezdi oproti tomu co driv tak snad to da pokoj.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

fekete2 píše:Ještě jednou všem moc děkuji,už to neplive(po zahřátí dotaženo) zítra jízdní test :) Doufám že pojede do kopce víc než 60km/h :D.
A nejede 3 000 ot. a konec.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

tak pak tam bude jeste nejaka zavada, idel diagnostika. Pro zacatek se podivej zda funguje brzdovy snimac a na naprave zkoukni podtlaky co ovladaji turbo.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Chce to diag bude tam závada.
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Zkoušel jsem diag scantool žádné chyby nenalezeny ale v kolonce tuším průtok vzduchu žádné info,mohla by tobýt váha vzduchu :?
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Fulltank píše:tak pak tam bude jeste nejaka zavada, idel diagnostika. Pro zacatek se podivej zda funguje brzdovy snimac a na naprave zkoukni podtlaky co ovladaji turbo.
měnil jsem ze spoda na horu.Tedy ten ventil.kdzž znovu nastartuji vše ok rovina z kopce jak musí do zátěže klekne do nouzáku myslel jse prvotně že by to právě mohl dělat ten vstřik.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

bude tam závada asi ti padá tlak v rail.pravděpodobně vstřiky ko udělej test přepadů.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

to by spatne startovalo, tohle chce poradnou diagnostiku a ne universal. Po nastartovani se zatahne banka?

Cidlo tlaku v sacim potrubi taky zkontroluj, bejva tam zakysla dira k cidlu a to pak nemeri tlak.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Tak ještě jeden poznatek (LOL) Po sešápnutí pedálu cca 2900 ot pak chvilku nic a poté naběhne max 4 500 v neutrálu.
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

zkus castecne zakryt vahu vzduchu a pote akcelerace...pokud to pujde za plynem pak je vaha ko..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14442
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

fekete2 píše:Tak ještě jeden poznatek (LOL) Po sešápnutí pedálu cca 2900 ot pak chvilku nic a poté naběhne max 4 500 v neutrálu.
Tohle mi dělá sprinter když sešlápnu spojku, nejde vytočit víc než 3000 ot/min +-, pustím a jde do omezovače.
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Tomas.cz píše:
fekete2 píše:Tak ještě jeden poznatek (LOL) Po sešápnutí pedálu cca 2900 ot pak chvilku nic a poté naběhne max 4 500 v neutrálu.
Tohle mi dělá sprinter když sešlápnu spojku, nejde vytočit víc než 3000 ot/min +-, pustím a jde do omezovače.
Jsem fakt ko..t,je to automat.
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Dnes multi diag a píše jen žhavení ale tímto asi nebude,tak dám překontrolovat vstřiky. :?
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“