Akorát to máš teď rozštelovaný a vůbec se nedivím, že to žere jako mlejn. Proč myslíš, že ten šroubek zaplombovali? Tím se vůbec hejbat nesmí.
peugeot 306 .1.9td žere 10litru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nic zablombovanyho tam neni ani nebylo i na čerpadle 1 i 2..žadná blomba...proč bych to dělal když tu vuli na ventilech mám ok?nesmi tak to mám jezdit za 12litrů?když sem to dotahnul jezdim aspon za 10..proč by se stim jako nesmělo hejbat?když to uplně povolim tak to žere 14litru..jestli tomu nerozumiš a v životě si to neviděl a jen plácáš tak se prosim už dale nevyjadřuj..
děkuji
děkuji
na obouch čerpedlech to někdo utrhnul,a seřidil špatně ale uplně přesně špatně aby to žralo stejně zajimavá teorie na takové nahody nevěřim..hlavně znám borca kterej má to stejné auto i čerpadlo a dotahnul si to když jel do chorvacka a vzalu mu to 3,4littru,berec dřiv dělal ve vyskumaku bohužel naněj už nemám kontakt abych se zeptal proč mě to tolik žere..tu mi asi nikdo neporadi
Co je to za kód motoru? Ventily podle mě samoštely nejsou. U starých komůrkových 1.8/1.9 D a TD se dávaly podložky pod zdvihátko, to znamená vačku ven. Ale je pravda, že ty ventily skoro nikdo neřešil, protože se moc nezaklepávaly. Samoštely mají až HDi a když se ti to potká, tak se ti přerazí jen pár vahadel a ne vačka, jako u komůrkáče.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
na obouch čerpedlech to někdo utrhnul,a seřidil špatně ale uplně přesně špatně aby to žralo stejně zajimavá teorie na takové nahody nevěřim..hlavně znám borca kterej má to stejné auto i čerpadlo a dotahnul si to když jel do chorvacka a vzalu mu to 3,4littru,berec dřiv dělal ve vyskumaku bohužel naněj už nemám kontakt abych se zeptal proč mě to tolik žere..tu mi asi nikdo neporadi
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pokud je motor OK, tak je zbytečné kvůli EGRu kupovat nový motor
EGR se dá odpojit, nebo pod něj dát radši záslepku. Nebo zaslep díru v sání a výfukové svody si sežeň ze staršího 1.8TD, nebo 1.9TD ještě bez díry na EGR a úplně ho vyhoď.
EGR se dá odpojit, nebo pod něj dát radši záslepku. Nebo zaslep díru v sání a výfukové svody si sežeň ze staršího 1.8TD, nebo 1.9TD ještě bez díry na EGR a úplně ho vyhoď.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
jen se ptám jestli to nemuže dělat něco s tohodle.motor nevim jestli je ok měnil ho majitle předemnou..důvod prej zadřeni motoru.!typ motoru mám dhy ventily se tma seřizuji podložkama ale jak jsem psal měl jsem to ok..začinám litovat že jsem semka vubec kdy něco napsal..dělate si z lidi jenom srandu a nic kloudnyho jsem se nedozveděl.