peugeot 306 .1.9td žere 10litru

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Je to tak, jak jsem psal. Točíš šroubem a nevíš na co je. Když si pořádně přečteš popis u toho obrázku, tak tam ten regulační šroub najdeš, :-)
Akorát to máš teď rozštelovaný a vůbec se nedivím, že to žere jako mlejn. Proč myslíš, že ten šroubek zaplombovali? Tím se vůbec hejbat nesmí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 03 črc 2012, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 111triko »

měni se tam nebo se vyklepává ta seřizovaci podložka..ale vuli jsem měl ok.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Já o voze a ...
Tak měň a vyklepávej. :-D Když tam jde moc nafty, tak je potřeba ubrat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 03 črc 2012, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 111triko »

nic zablombovanyho tam neni ani nebylo i na čerpadle 1 i 2..žadná blomba...proč bych to dělal když tu vuli na ventilech mám ok?nesmi tak to mám jezdit za 12litrů?když sem to dotahnul jezdim aspon za 10..proč by se stim jako nesmělo hejbat?když to uplně povolim tak to žere 14litru..jestli tomu nerozumiš a v životě si to neviděl a jen plácáš tak se prosim už dale nevyjadřuj..
děkuji
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Těch čerpadel jsem měl na dílně a seřizoval seřizoval desítky a vždy úspěšně. Tahle auta po odborném seřízení jezdí cca za 5,5 L/100. Pokud to zaplombované nebylo, tak už to nějaký "odborník"utrhl. Tak buď hodně zdráv.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 03 črc 2012, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 111triko »

na obouch čerpedlech to někdo utrhnul,a seřidil špatně ale uplně přesně špatně aby to žralo stejně zajimavá teorie na takové nahody nevěřim..hlavně znám borca kterej má to stejné auto i čerpadlo a dotahnul si to když jel do chorvacka a vzalu mu to 3,4littru,berec dřiv dělal ve vyskumaku bohužel naněj už nemám kontakt abych se zeptal proč mě to tolik žere..tu mi asi nikdo neporadi
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Co je to za kód motoru? Ventily podle mě samoštely nejsou. U starých komůrkových 1.8/1.9 D a TD se dávaly podložky pod zdvihátko, to znamená vačku ven. Ale je pravda, že ty ventily skoro nikdo neřešil, protože se moc nezaklepávaly. Samoštely mají až HDi a když se ti to potká, tak se ti přerazí jen pár vahadel a ne vačka, jako u komůrkáče.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
dadaTD
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 30 črc 2011, 08:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od dadaTD »

sice to má podložky ale ventilama to nebude, to by za studena nechytalo na brnk, zkoušel jsi jiný vstřiky? pokud seš si jistej že ti ta nafta nikde neteče tak to nic jinyho než čerpadlo se vstřikama to byt nemuže.
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 03 črc 2012, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 111triko »

na obouch čerpedlech to někdo utrhnul,a seřidil špatně ale uplně přesně špatně aby to žralo stejně zajimavá teorie na takové nahody nevěřim..hlavně znám borca kterej má to stejné auto i čerpadlo a dotahnul si to když jel do chorvacka a vzalu mu to 3,4littru,berec dřiv dělal ve vyskumaku bohužel naněj už nemám kontakt abych se zeptal proč mě to tolik žere..tu mi asi nikdo neporadi
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

čerpadlo bosch seženeš do 500kč a je klid.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

111triko píše:..hlavně znám borca kterej má to stejné auto i čerpadlo a dotahnul si to když jel do chorvacka a vzalu mu to 3,4littru
:D :D :D

(LOL)
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 03 črc 2012, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 111triko »

neni lepší koupit celi motor i z čerpadlem?nemuže to byt nahodou erg ventil s tim turbem?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak ještě jednou aetace značky


o jsi napsal

jaké byly u tvých rozodů a kde značky, :?
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Pokud je motor OK, tak je zbytečné kvůli EGRu kupovat nový motor (LOL)
EGR se dá odpojit, nebo pod něj dát radši záslepku. Nebo zaslep díru v sání a výfukové svody si sežeň ze staršího 1.8TD, nebo 1.9TD ještě bez díry na EGR a úplně ho vyhoď.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
111triko
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 03 črc 2012, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od 111triko »

jen se ptám jestli to nemuže dělat něco s tohodle.motor nevim jestli je ok měnil ho majitle předemnou..důvod prej zadřeni motoru.!typ motoru mám dhy ventily se tma seřizuji podložkama ale jak jsem psal měl jsem to ok..začinám litovat že jsem semka vubec kdy něco napsal..dělate si z lidi jenom srandu a nic kloudnyho jsem se nedozveděl.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“