Ale jen aby to skousla elektronika
čip do1,9 TDI 77kW s filtrem DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Mam tu jednu testovaci O2 77 DPF. chtel ostrej chip, nedal si rict ze to neni dobree . Tak uvidime jak dlouho bude fungovat DPF..
v serii 125koni



340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho?
Nicmene tady je muj graf z upravy od DP:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg
Na logu ty vlny musí vypadat zajímavě.fabiátor píše:Propalit DPF je to nejmensi, protoze na nej to auto nejezdi. Spis nez to je problem s teplotou za turbem, pac ten DPF je spunt a pak taky zpetny ovlivnovani mnozstvi vstrikovane nafty v zavislosti na zaplneni DPF.Torgan píše:Pokial viem tak preto lebo pri vacsom vykone prepalis ten DPF. Potrebujes ho?
Nicmene tady je muj graf z upravy od DP:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft