vodní intercooler

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

ma to smysl , navic chladic paliva maji i klasicke TDI v americe seriove a to protoze misto pistku 10mm maji 11mm , tim se nafta v cerpadle vic zahriva

ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C° ;)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

asi je to lama dotaz,ale nevím jak vůbec ten chladič vypadá a kde je?jestli bude někdo tak hodnej a dá foto nebo aspon osvětlí :D :D
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

Třeba u Fabie pod sedadlem spolujezdce pod autem.
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

:o :o
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mvolesko píše:ma to smysl , navic chladic paliva maji i klasicke TDI v americe seriove a to protoze misto pistku 10mm maji 11mm , tim se nafta v cerpadle vic zahriva

ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C° ;)
ROZDIEL v 11 a 10mm hlavnom piestiku erpadla je hlavne kvoli emisiám v USA. Teplota nafty je veľmi doležitá na presné davkovanie nafty vzhladom na zvačšujúcu sa vizkozitu s klesajúcou teplotou.


Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.

Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ještě k tomu chlazení vodou, mám doma někde takovej malej chladič a čerpadlo, je to z Passatu B5,5 tuším že to tam bylo na chlazení paliva přes výměník voda-nafta. To jen takovej tip pro ty, co to budou zkoušet, mrknu jestli nenajdu nějaké obrázky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

zeptám se jinak ,má smysl montovat ten chladič paliva do mého vozu? 1.9tdi (1Z) je to znatelný ,nebo nutná součást na cestě za vyšším výkonem?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Aspoň toto, je to červeně ohraničené.
Obrázek
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

skodik píše:zeptám se jinak ,má smysl montovat ten chladič paliva do mého vozu? 1.9tdi (1Z) je to znatelný ,nebo nutná součást na cestě za vyšším výkonem?
Do sériovky ne, jsme u zvyšování výkonu a Mvole má cca 200PS.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

aha,takhle vysoko to opravdu hnát nechci :D :D díky za obrázek,myslel sem že je to jen chladič v cestě potrubí nafty do čerpadla
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 19:52

Příspěvek od suskyin »

Stingray píše:
mvolesko píše:ma to smysl , navic chladic paliva maji i klasicke TDI v americe seriove a to protoze misto pistku 10mm maji 11mm , tim se nafta v cerpadle vic zahriva

ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C° ;)
ROZDIEL v 11 a 10mm hlavnom piestiku erpadla je hlavne kvoli emisiám v USA. Teplota nafty je veľmi doležitá na presné davkovanie nafty vzhladom na zvačšujúcu sa vizkozitu s klesajúcou teplotou.


Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.

Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.
účinnost 115% jo ? (rofl) (LOL)
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

skodik píše:aha,takhle vysoko to opravdu hnát nechci :D :D díky za obrázek,myslel sem že je to jen chladič v cestě potrubí nafty do čerpadla
tak to má Fabia PD
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

tak je někde zrada ,protože fabie zas takovej výkon nemá :?
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

Já nevim proč to tam dávaj,ale je to tam,takovej malej chladíček
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Stingray píše:
Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.

Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.
Promiň že rejpu ale co je 100% ? Klasiký vodní ?
Pokud si to neplác jen tak, ale něco o tom víš, tak jak vychází velikej ten vodní chladič (voda-> vzduch). Já nejsem žádnej odborník, tak se upřímě ptám. Podle mě když mám odvézt stejný chladící výkon do stejného prostředí tak ten chladič musí být zhruba stejně velký (možná malinko menší - vody je tam míň) :? :? :? :? . Jestli sem si něco neuvědomil tak mě opravte, protože pořád nechápu :? :? , proč by měla bejt voda lepší než než klasika. Kromě úbytku velkejch trubek, nebo když se dá do vody led před sprintem, tak to pomůže ale jenom na chvíli.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“