ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C°

Moderátoři: šulda, Moderátoři
ROZDIEL v 11 a 10mm hlavnom piestiku erpadla je hlavne kvoli emisiám v USA. Teplota nafty je veľmi doležitá na presné davkovanie nafty vzhladom na zvačšujúcu sa vizkozitu s klesajúcou teplotou.mvolesko píše:ma to smysl , navic chladic paliva maji i klasicke TDI v americe seriove a to protoze misto pistku 10mm maji 11mm , tim se nafta v cerpadle vic zahriva
ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C°
Do sériovky ne, jsme u zvyšování výkonu a Mvole má cca 200PS.skodik píše:zeptám se jinak ,má smysl montovat ten chladič paliva do mého vozu? 1.9tdi (1Z) je to znatelný ,nebo nutná součást na cestě za vyšším výkonem?
účinnost 115% jo ?Stingray píše:ROZDIEL v 11 a 10mm hlavnom piestiku erpadla je hlavne kvoli emisiám v USA. Teplota nafty je veľmi doležitá na presné davkovanie nafty vzhladom na zvačšujúcu sa vizkozitu s klesajúcou teplotou.mvolesko píše:ma to smysl , navic chladic paliva maji i klasicke TDI v americe seriove a to protoze misto pistku 10mm maji 11mm , tim se nafta v cerpadle vic zahriva
ted mam teplotu nafty cca 30-40C° bez chladice to lezlo az k 80C°
Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.
Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.
Promiň že rejpu ale co je 100% ? Klasiký vodní ?Stingray píše:
Vodný intercooler ma účinnost v dobre doladenom systéme cca 115%.
Vzduchový intercooler ledva dosahuje 65% v klasickom systéme a 85% v presne vyladenom systéme.