Brzd.kotuc sustruh?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzd.kotuc sustruh?
Zdravim
Napadla ma taka vec isto ma hned zjebete ze co vymyslam avsak napadla ma taka vec.Jedna ss o motorku kde za rok spravim tak 3 4k km.Po nedavnej stk mi povedali ze mam zvlneny kotuc a zisiel by sa vymenit na moje pocudovanie to brdzi az az pri brzdeni kolo 200km/h citit jemne vibrovanir pri 150 uz vobec kotuc je taky az 95% da sa nejako jemne liznut na sustruhu alebo bez sance?
Napadla ma taka vec isto ma hned zjebete ze co vymyslam avsak napadla ma taka vec.Jedna ss o motorku kde za rok spravim tak 3 4k km.Po nedavnej stk mi povedali ze mam zvlneny kotuc a zisiel by sa vymenit na moje pocudovanie to brdzi az az pri brzdeni kolo 200km/h citit jemne vibrovanir pri 150 uz vobec kotuc je taky az 95% da sa nejako jemne liznut na sustruhu alebo bez sance?
Problém kotoučů je jejich materiál, který při obrábění slušně vibruje, takže je nejlepší jej obrábět buď z obou stran současně a nebo hodně pomalu.
Druhý problém je tloušťka kotoučů u motorek, takže tady je otázka zda budeš mít ještě co brát, kvůli minimální tlouštce kotouče, přes kterou by jsi neměl jít.
Vím i brusiči který kotouče brousí na speciálním přípravku.
Druhý problém je tloušťka kotoučů u motorek, takže tady je otázka zda budeš mít ještě co brát, kvůli minimální tlouštce kotouče, přes kterou by jsi neměl jít.
Vím i brusiči který kotouče brousí na speciálním přípravku.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
http://www.motokotouce.cz/kontakt.htm
Kolega má skvělou zkušenost. Nějaký matlal mu při výměně pneu na vstromu ohnul kotouč. Tento borec co jsem dal odkaz mu je srovnal a funguje to skvěle dál.
Kolega má skvělou zkušenost. Nějaký matlal mu při výměně pneu na vstromu ohnul kotouč. Tento borec co jsem dal odkaz mu je srovnal a funguje to skvěle dál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
U motorky nespekuluj. Kdysi jsem si hrdina stáhl kotouč ( vždyť na auta je dělám furt) no po měrnou tloustnou jsem nebyl dělal jsem je najednou z obou stran tak vo co de no a pak jsem na to hamcnul v zatáčce v krizi a bylo. Přiznávám ze nevím zda by se to nestalo stejně ale to už nezjistim Proste prasknul a já si slušně namlatil a motorka na odpis. Takže asi tak od tě doby jezdím čistím nebo menim.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Mě by zajímalo, jak zjistí zvlněný kotouče na motorce? Na válce to přece nejde, to jen pohledem? Pokud to nevibruje tak bych to neřešil a jen si hlídal minimální tloušťku.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Píšeš kotouče. Znamená to tedy předek. Pokud nemáš něco co už je veterán, tak jsou kotouče plovoucí. Jestli nemaji hranu tak jezdi. Pokud ano, tak vyměň.
A jesli po použití hodinek hážouu víc jak 0,1 mm koukni jestli nemáš naražený hliníkový unašeč. Ten se dá gumovou paličkou dorovnat a jezdíš. Zvlněný jsem ještě neviděl.
A jesli po použití hodinek hážouu víc jak 0,1 mm koukni jestli nemáš naražený hliníkový unašeč. Ten se dá gumovou paličkou dorovnat a jezdíš. Zvlněný jsem ještě neviděl.